Мельников С.В. Просторові стратегії фірм в умовах конкуренції Штакельберга

  • admin admin

Анотація

У роботі досліджена просторова дуополія фірм в умовах конкуренції Штакельберга, коли одна з фірм є лідером за обсягом продукції. Знайдено рівноважні просторові стратегії фірм. В ході аналізу стійкості рівноваги доведено, що транспортний тариф є біфуркаційним параметром для фірм. Знайдено, що зміна стратегії центральної агломерації на стратегію диференціації відбувається в точці транскритичної біфуркації. Визначено умови повного покриття ринку для обох стратегій. Отримано, що інформаційна асиметрія призводить до асиметрії рівноважного розташування фірм. Встановлено, що при диференціації послідовник може на прилеглих ринках подолати інформаційну асиметрію за рахунок чинника простору й отримати більший прибуток, ніж у лідера.

Опубліковано
2019-03-16
Розділ
АНАЛІЗ, ОЦІНКА ТА ПРОГНОЗУВАННЯ В ЕКОНОМІЦІ